Вие сте тук
Начало > Шоу > 4 МИЛИОНА ГЛЕДАЛИ ФИНАЛА НА „КАПКИТЕ“

4 МИЛИОНА ГЛЕДАЛИ ФИНАЛА НА „КАПКИТЕ“

като две капки вода kapki

Исторически телевизионен спектакъл и грандиозно шоу пред повече от 11 000 души белязаха големия финал на 12-и сезон на едно от най-гледаните предавания – „Като две капки вода“.

Почти 4-часовото излъчване от зала „Арена София“ е проследено от над половината от всички телевизионни зрители. Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял на „Като две капки вода“ сред аудиторията в активна възраст (18-59 години) е 53,9%, а по същото време втората телевизия в класацията е с над 4 пъти по-нисък резултат.

СЛЕД КРАЯ НА „КАПКИТЕ“: РАЧКОВ ЩЕ ВОДИ ДРУГО ПРЕДАВАНЕ

В минутите, в които бе обявен победителят за сезона, NOVA е гледана от близо 70% от всички зрители пред телевизионния екран, а втората и третата телевизии в класацията са съответно с 10 и над 20 пъти по-нисък резултат. Последният епизод на „Като две капки вода“ сезон 12 отчита и 53 хиляди стрийминг гледания в Nova.bg, както и над 5 хиляди в NOVA PLAY. Според последното проучване 70 процента от българите гледат телевизия, а според НСИ хората у нас са 6 519 789. Според изчисленията на Hotnews.bg, 4 милиона от тях са гледали как Димитър Рачков и Герасим Георгиев-Геро са обявили новия победител във формата.

След 12 вълнуващи вечери зрителите определиха Владимир Зомбори за големия победител в 12-ия сезон на „Като две капки вода“, както Hotnews.bg вече писа. В грандиозния спектакъл се включиха и малките таланти от „Бон-бон“, които изпратиха посланието да си помагаме с песента „We Are The World”, в подкрепа на каузите на УНИЦЕФ България.

Top
>