Жените-лидери са вдъхновяващи и за техните успехи няма граници, сочи журито на международния форум Women Leaders Awards 2025.
Добрите примери в женското лидерство и предприемачество ще триумфират по време на гала вечерта на 13.03.2025 г. в 5-звездния хотел Crowne Plaza Sofia. Организатори са Глобал Медия и ВИП Комюникейшън – част от международната платформа GLOBAL LEADERS.
Финалист за златните статуетки е бизнесдамата Елена Кристиано, чиято любов към Италия я отвежда в разкрасителния бизнес и вече 30 години тя е собственик и управител на Christian of Roma Group, една от най-успешните компании в сферата на красотата в България.
Подчертаният ѝ собствен стил и афинитетът към всеки детайл са в основата на изграждането на един от най-устойчивите екипи в индустрията, който днес включва над 80 души и обслужва хиляди клиенти в различни точки на страната.
За своята високоотговорна професионална дейност, перфектен мениджмънт и етично отношение към хората, с които работи, Елена Кристиано е отличена с много престижни чуждестранни и национални награди. През 2023 г. тя бе удостоена и с най-високия приз на Академията за мода „Златна игла“ за цялостния ѝ принос към българската мода.
Christian of Roma е компания с тридесетгодишна история на българския пазар, създадена от Кристиано Гаетано – човек с дългогодишен индустриален и търговски опит не само в Италия, но и в Европа. В Италия компанията функционира от 60-те години на миналия век под наименованието Vaplas Eurospray, със седалище в Милано и с основна дейност производство на продукти за битова химия и козметика. Тя е първият производител на аерозол в Италия, а в своя разцвет е разполагала с над 1000 търговски представители в цялата страна.
Christian of Roma се ражда през 80-те години като търговска марка, с която са защитени продуктите от козметичната дивизия на компанията.
„В България се занимаваме само с търговска дейност и днес представляваме над 30 световни бранда в областта на професионалните продукти за коса. Имах щастието 16 години да работя рамо до рамо с един великан в професията, който ме подготви за управлението и развитието на компанията. След неговата кончина, Christian of Roma продължи да се развива в годините, успоредно с израстването на българския пазар и потребител“, споделя Елена Кристиано.
Компанията вече има десет филиала в страната с 40 търговци, които всекидневно посещават от 800 до 1000 салона.