Вие сте тук
Начало > Събития > БИЗНЕСЪТ, МЕДИИТЕ И ЗВЕЗДИТЕ СЕ ОБЕДИНИХА В ПОДКРЕПА НА СОЦИАЛНО СЛАБИ ОТЛИЧНИЦИ

БИЗНЕСЪТ, МЕДИИТЕ И ЗВЕЗДИТЕ СЕ ОБЕДИНИХА В ПОДКРЕПА НА СОЦИАЛНО СЛАБИ ОТЛИЧНИЦИ

Инициативата на ВИП Комюникейшън е под патронажа на Ротари Клуб и ERP Academy

Бизнесмени, журналисти и звезди подкрепиха благотворителната кампания на ВИП Комюникейшън за подпомагане със стипендии за социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България по време на новогодишното парти на агенцията в Планет Клуб снощи. Инициативата се провежда под патронажа на Ротари Клуб – Самоков и ERP Academy.
Една от големите фолклорни звезди – Поли Паскова, също подкрепи благотворителната кауза на ВИП Комюникейшън и дари своя нов албум „Молитва за България“ с автограф за благотворителната томбола.
Художникът със световна слава – Моно Петра, също се включи в благотворителната кауза на ВИП Комюникейшън. Той дари за благотворителната томбола картини, поставени в кутийка от компакт диск – това е новото предизвикателство на Моно Петра. Художникът нарича този формат на картините си Pasybox.
Топдизайнерката Искра Стефанова и моден бутик АМНЕЗИЯ в МОЛ Парадайз предоставиха 4 подаръка от новата колекция за благотворителната томбола. С модни тоалети се включи и моден бутик NOEMIA FASHION.
%d0%b4%d0%b0Към благотворителната инициатива се присъедини и бизнесменът Румен Спасов, представител за България на световния козметичен лидер за борба със стареенето – JEUNESSE, както и Борислав Борисов, който предостави продукти с безкомпромисно немско качество LR. В кампанията се включи и бизнесдамата Мария Петкова, която дари продукти от парфюмерийна верига D&P Perfumum.
Своя подкрепа за каузата даде и туристическа агенция MY TRAVEL STRUMICA с незабравимо изживяване по време на прочутия карнавал с маски с много блясък, красота, цветове, танци и емоция. Събитието е на 24 и 25 февруари 2017 г., когато Струмица се превръща в Рио де Жанейро на Балканите. От 22 години всички жители и гости на града са маскирани, макар да не са част от официалната програма.
В празничната вечер управляващите съдружници на ВИП Комюникейшън Патриция Кирилова и Дончо Георгиев представиха Годишния календар на ВИП Комюникейшън, изготвен от ZOOM copy and print center в София. Сред гостите бяха медийните партньори на агенцията и участниците в годишните награди за значими постижения в бизнеса, в туризма, в медицината и в останалите сектори на обществото. Журналистите си тръгнаха с подаръци от козметичния гигант Роза Импекс.
%d0%b4%d0%b0
Бяха обявени номинациите за Годишните журналистически награди, които по традиция ще бъдат връчени през май, когато е 11-ия рожден ден на ПР-агенцията. За доброто настроение на гостите се погрижиха фолклорната звезда Поли Паскова, народната певица от АРА Мюзик Ива Давидова, атрактивното трио КАРАМЕЛ и новото откритие Ашли.
VIP Communication закри събитийния сезон през миналата година с гала-вечерта на церемонията Balkan Awards for Tourism Industry 2016 – с най-успешните туристически проекти на полуострова. VIP COMMUNICATION PR е организатор на годишните награди за значими постижения в бизнеса VIP Business Awards, също така на наградите за луксозно строителство Luxury Property Awards, на медийните награди Media Awards, както и на наградите за луксозни брандове и бизнес LifeStyle Awards. В Созопол ПР-агенцията реализира и годишните награди за значими постижения в бизнеса в морския регион Marine Lifestyle Awards, както и националните призове Medicine Awards.

Снимки Дончо ГЕОРГИЕВ, ВИП Комюникейшън

Top
>