Николаос Цитиридис може да изчезне от телевизионния екран толкова внезапно и неочаквано, колкото се появи преди 9 месеца. Шоуто на младия грък се оказало твърде скопа за кризисните условия, в които в момента се произвежда.
Цитиридис не оправдал очакванията за грандиозен рейтинг, а интересът към предаването ставал все по-рехав. Ръководството на bTV умувало дали да не спре „Шоуто на Николаос Цитиридис“ след края на тв сезона, а дотогава предаванията щели да бъдат разредени и сведени до едно издание седмично.
Най-благоприятният сценарий за ърка било шоуто му да се излъчва в края на седмицата, най-вероятно в петък, който по традиция е запазен за комедийни програми и сериали. Преди години по същия начин тръгна и шоуто на Любо Нейков – „Комиците“, и просъществува завидно дълго в ефира на частния канал.
За разлика от Цитиридис обаче, то заложи на много популярни лица, които сами пос ебе си бяха гарант за рейтинг. Докато наследникът на Слави Трифонов не оправда огромтите очаквания, с които бе натоварен, пише „Уикенд“.
КАК И ЗАЩО СЕ СТИГНА ДО БОЯ МЕЖДУ ЦИТИРИДИС И ДЖАФЕРОВИЧ В ЕФИР?
Масираната реклама, с която стартира шоуто, първоначално му осигури висок рейтинг, но младият грък не успя да задържи интереса към него. Предаването му се оказало прекалено скъпо на фона на спадащия интерес от страна на рекламодателите.
Заради пандемията от коронавирус спонсорите се оттеглили, тъй като не виждали смисъл да плащат за реклами на стоки и услуги, които няма как да продават. сз
В същото време екипът на шоуто е огромен. Освен самия водещ и бенда, които са на сцената, в него работят 8 сценаристи, 4-ма продуценти, 6-членен екип, който осигурява гостите в студиото, и такъв, който се занимава със скечовете.
Водещият, който доскоро се прехранваше като стендъп комедиант, вече не пишел сам смешките си. За всяка негова реплика се грижел екип от хора.