Отминава ли времето на инфлуенсърите и залязват ли Александра и Даниел Петканови? Това се питат последователите им в социалните мрежи.
Двамата все по-рядко могат да бъдат видени дар екламират продукти. Ако преди година младото семейство ни заливаше с предложения и хвалебствия за всевъзможни артикули, то днес в профилите им виждаме реклами предимно нас портен бранд, с когото имат годишни договори за определен брой публикации срещу заплащане.
АЛЕКС ПЕТКАНОВА С НОВА КОРЕКЦИЯ
Разбира се, Александра печели добре от реклами за чужбина, където е доста търсена, он сякаш славата й у нас постепенно отминава.
Дали Лудия репортер и съпругата му осъзнават това и умишлено целят да се шуми около тях, като се чудят в какъв скандал да се забъркат? Първо беше драмата, че уж се развеждат, после Даниел снима по вулгарен начин интимните части на жена си в Доминикана, а последната им „гениална идея“ беше едновременно рязанен а носовете им в турска клиника.
Сякаш хората се измориха от присъствието им и вече вместо да имат онлайн влияние, те по-скоро дразнят и не те изкушават да си купиш рекламния продукт. Явно фирмите и брандовете са на същото мнение, защото отправят все по-малко предложения към тях.
АЛЕКС ПЕТКАНОВА СЕ ОТКАЗА ОТ НОВОТО СИ НАЧИНАНИЕ
Красавицата беше сред най-търсените онлайн търговци на влияние, но сякаш вече родните марки залагат на нетолкова изтъркани инфлуенсъри, които отгоре на всичко са по-евтини, отбелязва Уикенд. Много малко фирми са съгласни да дават по 2000 лева за публикация, колкото взима моделката, за да препоръча даден продукт. В профила й в инстаграм осезаемо се вижда, че прекарва все по-малко време в социалните мрежи, а тя го оправда с факта, че й било скучно.
Вижте тази публикация в Instagram.