Поредна черна точка записа все по-компрометиращото се риалити „Биг Брадър“. Очеваден конфликт на интереси за сетен път изкара на светло кирливите ризи на предаването, събитията в което дирижират не зрителите чрез платените им есемеси, а други фактори.
Последното е ясно на всички разумни българи. С изключение на подрастващите, които преобладават като зрители на формата и които са готови на всичко, само и само да подкрепят своите идоли сред съквартирантите. Вярвайки сляпо, че нещо зависи от техния глас и без реално да осъзнават, че не всичко, което лети, се яде. Така е и в риалити бизнеса в България – хората харчат едни пари, но друг решава вместо тях.
На факт, подриващ и без друго сриващото се реноме на Големия брат, станаха свидетелите зрителите по време на снощните елиминации. Втора поредна седмица в края на тричасовия лайв от студиото, съвсем небрежно се промъква реклама, обвързана с един от настоящите съквартиранти в Къщата. Става дума за фолк певеца Константин.
Преди седмица първият напуснал формата – Кирил Симеонов, и рапърът Дий миналата вечер получиха от водещия Ники Кънчев ВИП-карти за дискотеката в Студентска град, стопанисвана от фолк певеца. Това е доста смущаващо и уличаващо съквартиранта в близки контакти с шоуто. Излиза, че паралелно с участието на певеца във формата, се рекламира и частния му бизнес. За което, възможно е, той да си е платил…
Но откъде и да го погледнеш е конфликт на интереси, който обикновени води до необективност и пристрастие. Случайно или не от началото на формата певецът не се забъркал в нито един скандал, нито му се броят изпитите чаши алкохол. С изключение на старта, когато Коцето и Фънки се почерпиха порядъчно с предоставените им от Биг Брадър напитки, докато определяха отборите на каубоите и индианците, пише Пик.
Заблуждава ли се някой, че Коцето е отказал пиенето в Къщата или представянато му в играта трябва да следва определена рекламна насока?! Да не забравяме, все пак, че Кралят на баладите е човекът, автор на фразата „Аз съм световният шампион по пиене! Няма кой да ме надмине в целия свят!“. Останалото понамирисва на шменти-капели.