МИА САНТОВА СЯДА В СТОЛА НА ЛОРА КРУМОВА Шоу by Secret.bg - 28.10.201729.10.20170 Миа Сантова като нищо ще се настани в овакантения стол на Лора Крумова като водеща на публицистично шоу в неделя следобед по Нова телевизия. Новинарката вече готви свое предаване, което тръгва в ефир през ноември. Още преди месец Нова официално обяви, че Миа Сантова, която е емблематично лице за медията, се връща на работа там, след като я напусна порез 2006 г. Според официалната информация тя ще води новинарската емисия в 16 часа всеки делничен ден. Слуховете обаче са, че ролята й ще бъде много по-важна от това да е лице на следобедна емисия, която нито има достатъчно голям рейтинг, нито е кой знае колко важна част от програмната схема и може да се даде на кой да е журналисти на средно ниво в нюзрума. „На Миа й подхожда нещо по-тежко, по-авторитетно”, смятат колеги на журналистката. В същото време от началото на есенния тв сезон Нова е без следобедно публицистично шоу в почивните дни и това дава всички козове в ръцете на конкурентите от bTV и тяхната „перла в короната” – „120 минути” на Светослав Иванов. Много вероятно е новото предаване на Миа Сантова да се появи точно на гърба на „120 минути”. Факт е, че „Комбина” на Лора Крумова и Галя Щърбева се оказа пълен провал и бе свалено заради обидно нисък рейтинг. Миа Сантова работи по своя проект повече от месец, което включва не само подготовка на теми и концепции, но и репетиции в студио с оператори, режисьори и всички подробности около създаването на едно телевизионно шоу, твърди „Уикенд”. „Няма как толкова голяма подготовка да се прави само за една следобедна новинарска емисия, която Миа може да прави със затворени очи”, категорични са в конкурентните медии, където вече се готвят за отпор на удара, който Нова се кани да нанесе. Все още не е ясно кога ще тръгне предаването на новата стара водеща. Първоначално предвидената дата била в началото на ноември. Сега обаче в телевизията мислели дали това е най-удачното време за старт на Миа в ефир, или ще е по-добре да се изчака още, за да се даде повече време на екипа за подготовка и да се направи по-максимална реклама на шоуто.