Няма спор, че влогърите отдавна се превърнаха в подвижна касичка и по-голямата част от тях не подбират своите спонсори. За някои дори си е рутина правенето на платени клипове и не влагат голяма подготовка, но пък често се дънят. Други пък толкова си могат.
Един от последните примери е влогърът Чефо, който рекламира кампанията на Billa за модернизиране на „Самуилова крепост“. Веригата е предоставила на влогъра информация за своята кампания, в която е описано, че паметникът е сред най-посещаваните в Югозападна България.
Въпреки това Чефо натъртвайки изпраща паметника някъде в бургаско – Югоизточна България. Неволните грешки са често срещани при влогърите, въпреки че повечето записват видеата си по сценарий. След това при монтажа всеки има възможност да поправи грешката, изписвайки правилното. Разбира се, за да се получи това, то съответният влогър трябва да е запознат или поне да провери предмета на видеото си.
Когато става въпрос за спонсорирано видео, то не би трябвало да се правят компромиси. В противен случай ударът е и за бранда. Още повече, че видеото призовава всеки клиент да прави дарение от джоба си.