Много от българските звезди, които вече са се доказали в най-различни сфери, се насочиха към модата, или по-точно към собствен бизнес за дрехи.
Сред тях са попфолк изпълнителите Галена, Анелия, Алисия, както и плеймейтките Златка Райкова и Николета Лозанова.
Най-новото попълнение в модния бранш е малкият син на Тони Стораро – Емрах. Освен таланта си да пее младият изпълнител се захвана с още нещо. Идеята не е само в създаването на дрехи, а е целенасочено към подрастващото поколение.
„Заедно с екипа на бранда се целим да убием еднаквото и скучните стандарти на тийнейджърската мода. Всеки от нас е оставил малко от себе си в бъдещите колекции и се надява да бъде оценено от всеки подкрепящ идеята. Искаме да покажем нещо различно, което има замисъл зад дизайна и идеята, за да може всеки да научи нещо след всяка една колекция. Нещо истинско. Не е измислено, а почувствано. Всеки плат има история, Faith Brand винаги ще бъде нещо дълбоко. Ще разбира една малка част от всичко. Освен нова мода в България ние вкарваме нов начин на мислене. За да разберете защо брандът е посветен на вярата, трябва да се задълбочите във всяко число, буква и етикет. Faith Brand не е и никога няма да бъде нещо повърхностно, всеки притежател на артикул от бранда ще носи нещо много по-смислено и дълбоко от една дреха“, разкри певецът.
ЕМРАХ СТОРАРО С НОВИ ЗЪБКИ
Илиян Бойд, който зарадва феновете си, заложи на тениски, изписващи фрази от най-известните му песни. Изпълнителят избра два култови цитата от свои парчета. Единият, разбира се, гласи „Ти си яка тупалка“, а другият е от последните му хитове „Прати ми локация“. „От много отдавна искам да направя такова нещо. Един ден пръв Венелин ми звънна и ми предложи, аз веднага се съгласих, защото с него се разбираме много добре, а и исках подобен бранд. Не беше трудно да изберем и какво да пише – едното е емблема за мен, а другото си го казваме почти всеки ден (смее се). Хората много се кефят, пишат ми непрекъснато как да си поръчат, скоро обещавам и на някое от моите участия да раздам малко тениски за най- веселите ми фенове“, сподели Илиян пред „Телеграф“.
И допълни: „Искам един ден да създам и моя мъжка линия, точно с такива дрехи, с каквито аз се обличам – екстравагантни – поли, шалове, кърпи. Имам слабост към модата и това не е тайна за никого. Искам тези модели да бъдат по единични бройки и да не се повтарят. Надявам се, че един ден и това ще се случи, просто още не му е дошло времето“. Тениските на Илиян са с цена от 55 лв.
Неговите колежки Анелия и Алисия също отскоро са в този бранш. Анелия направи собствена серия спортни дрехи. Като основен модел е нейната дъщеря Ивон. Алисия работи в колаборация с известен бранд за дрехи. В нейната колекция има и спортни, и официални. Галена пък е част от създателите на един от най-популярните брандове за официални рокли у нас – „Бейонд“, като през 2020 г. те получиха първия си приз „Златна игла“.
ЕМРАХ ГУШНА 10 БОНА ЗА УИКЕНД В ГЕРМАНИЯ
Моделът Златка Райкова от доста време поддържа сайта си за дрехи. В него преобладават спортният тип комплекти, но има и достатъчно по-официални рокли и тоалети. Другата моделка Николета Лозанова също направи свой бранд, но за козметика, като названието е с нейните инициали. Преди това пък продаваше гащи и бански.
Легендарният български футболист Христо Стоичков представи своята марка H8S. Освен дрехи името и автографът му стоят и върху суджук. Той няма да е в обичайната форма на подкова, а на осмица – номера, с който той играеше в ЦСКА, Барселона и националния отбор на България. Облеклата му се радват на огромен интерес и от страна на известните личности у нас. Също така, подобно на световноизвестния футболист Кристиано Роналдо, българската звезда има и парфюми. Те са два вида – мъжки и женски, а отзивите от фенове са, че са изключително трайни и приятни.
Попфолк певицата Андреа започна да продава роклите, с които е снимала чалга клиповете, по модела на Ким Кардашиян. „Носени са само по един път и повече не са обличани“, каза изпълнителката пред „Телеграф“. Андреа е направила сайт, където качва снимки на тоалетите и тяхната цена. Цените на дрехите са средно около 150-200 евро. Една обаче прави впечатление, тъй като цената й е рекордните 4000 евро. Покрита е с блестящи камъни. „Тези дрехи са познати на моите феновете, които ме следят. Правя го, защото в този бранш няма как да повтаряш един тоалет. Ние не обличаме по два пъти едно и също“, сподели още блондинката.