АРИА ПОДБИ КОНКУРЕНЦИЯТА С БЕЗПЛАТНИ ШОТОВЕ EXCLUSIVE by secret.bg - 21.10.202221.10.20220 Ариа може да не е сред топ имената във фолка, нито да има най-големите хитове, но няма как да се оплаче от липса на внимание. Всъщност Мария Цветкова, както е рожденото й име, се радва на доста покани за сценични изяви. Бясната купонджийка, която неведнъж е сразявала с разкрепостено, даже вулгарно поведение по участия, напоследък залага на нова стратегия. Ариа подбива конкуренцията, като рекламира изявите си с безплатни шотове. Разбира се, има уловка – феновете да се включват в странните й предизвикателства. КАК АРИА СЕ ПРЕВЪРНА В КОЛЕКЦИОНЕРКА НА МУТРИ „Шоотовете от мен!“, обявява Ариа в клипчета, с които рекламира предстоящи свои клубни изяви. Във видеа от тях после се вижда, че певицата действително поръчва питиета за феновете си. Има само за тези, които й се връзват на ъкъла. Доскоро Ариа организираше състезания по лицеви опори за мъжете. Вече ги кара да пият на екс шотове, докато правят упражненията. Случва се да реши да ги затрудни, като ги възкача или пък ляга върху гърбовете на няколко „състезатели“. Накрая обявява победителя, но специална награда няма. Отскоро Ариа е измислила и предизвикателство за момичетата. Кара ги да лягат до нея на сцената и вирнат крака, движейки ги, като че ли карат колело. Странно, но доста девойки се връзват на акъла на чалкаджийката. ЛЮБОВТА МЕЖДУ АРИА И ЙОМОВ ОЦЕЛЯ СЛЕД ХЕЙТА И ДРАМАТА На едно от последните си участия около десетина момичета се включиха в безсмислената задача на Ариа. Нищо че повечето бяха с поли и рокли, отбелязва Уикенд. Легнаха на сцената до Ариа и вирнаха крака срещу барабанчика, който за късмет се оказа насреща им. Услужлив фен подпираше главата на Ариа, така че тя да не се напряга, докато наставлява девойките по микрофона. Друга запазена марка на Ариа е на всяко участие да се чекне на възрождения ретро хит „Комбайна-вършачка“, по-известна като „Васко Жабата“. С години закъснение парчето в изпълнение на оркестър „Камчия“ неочаквано стана супер популярно в България и се изкачи до първите места в Сърбия, Хърватия и Словения, а напоследък придобива популряност ив в Германия, Австрия, Швейцария и Швеция.