bTV и „Ергенът“ прегазиха конкуренцията в неделната вечер

2 мин четене

„Ергенът“ за пореден път доказа, че е истински феномен в родния телевизионен ефир, който всички гледат и коментират. Премиерният епизод на романтичното риалити бе проследен от средно 951 400 зрители в най-широката възрастова група, като в пиковите моменти достига до над 1 милион зрители (All, 4+, GARB) и е най-гледаното шоу предаване в неделната вечер.
виктор русинов

Стартът на приключението за Виктор Русинов и Мартин Николов, както и техните индивидуални бързи срещи с дамите бе проследен от 41, 3% от аудиторията (18-49, GARB), което е 2 пъти повече спрямо втората телевизия в класацията в същия часови слот на 9-ти февруари. Премиерата на новият сезон на „Ергенът“ отбелязва рекорден аудиторен дял и зрителски интерес в първия епизод на формата и това е най-гледаният старт на риалити предаването от всичките му издания до момента.
мартин николов елвиса (1)

„Ергенът“ 4 започна по-различно и интригуващо от всякога – с индивидуални бързи срещи, на които Виктор и Мартин се срещнаха с 16 подбрани за всеки един от тях дами, готови да се впуснат в приключението на живота си и да срещнат любовта под жаркото слънце на тропическия рай. Двамата „ергени“ обаче разполагаха само с 10 рози, които да подарят на тези момичета, които са успели да ги впечатлят най-много и с които искат да задълбочат отношенията си в Шри Ланка. Дамите също имаха възможност да избират, като те можеха да приемат или да откажат розата на съответния „ерген“. Локацията на срещите бе предварително определена от самите дами на места със специално за тях значение.

Сподели тази статия