БУРГАС ЩУРМУВА ЛИДЕРСКОТО МЯСТО ПО ИНФРАСТРУКТУРНИ ПРОЕКТИ

Secret.bg
От Secret.bg 5 Мин Четене

Община Бургас смело атакува лидерската позиция по инфраструктурни проекти в страната, като само за няколко месеца реализира един уникален инвестиционен проект “Реконструкция на съществуващо кръстовище „Трапезица“ c нова организация на движение и „Проектиране и строителство на два броя свързани пешеходни надлези, осигуряващи пресичане на ниво на бул. “Тодор Александров“. Това е един от ключовите компоненти в изпълнението на проекта „Интегриран градски транспорт на Бургас“, изпълняван от Община Бургас в качеството й на бенефициент по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., с който получи заслужена номинация от Строителните Оскари. Церемонията LUXURY PROPERTY AWARDS 2016 е на 3.11.2016 в GRAND HOTEL BULGARIA.
Пешеходен надлез „Трапезица” се реализира като комплексно съоръжение, включващо реконструираното в тип „кръгово“ кръстовище „Трапезица” и изградения пешеходен надлез. Съоръжението оптимизира и подобри транспортно – експлоатационните характеристики при пресичането на две от основните транспортни артерии в града и осигури свободно и безопасно пешеходно преминаване над нивото на пътя.
Пешеходен надлез „Трапезица” представлява Х-образен възел със затворени краища, обединяващ шест пешеходни моста в единна структура. Съоръжението е със светъл отвор с височина 6м. и служи да се премостят четирите платна на новоизграденото кръгово кръстовище. В четирите вертикални комуникационни клетки са разположени асансьори, подходящи за обслужване на хора в наравностойно положение, велосипедисти и майки с деца. Мостовете и ядрото на пасарелката за изградени от ефирна стоманена конструкция, метални парапети и решетки с пълзяща растителност под тях. Стълбищата са съчетание от стоманобетонна и стоманена конструкция със стоманени парапети. Предизвикателство се оказа изграждането на един съвременен архитектурен образ, който своевременно да бъде и адекватен на заобикалящата среда, комбинираща жилищни, търговски и индиустриални функции. Дизайнът на надлеза успешно комбинира и трите визии, като добавя стойност към общото впечатление за средата.
Въпреки, че е съоръжение за транзитно преминаване, чрез озеленяването и разположените на определени места пейки пешеходното съоръжение придобива един по-атрактивен и привлекателен вид като място за моментен отдих или дори социален контакт. Концепцията и цялостната идея на проекта е освен като средство за преминаване пешеходното пространство да допринася и за културния облик на града, чрез поставяне на изложби на открито, монтиране на арт инсталации, а защо не и кафене.
Най-новата метростанция в София – „Витоша“, за поредна година показва, че столицата е национален лидер за ново Луксозно обществено строителство. Със своя модерен и изчистен дизайн, наподобяващ свежа природна картина, с изобилие от римски мозайки и зеленина, метростанцията създава усещане за европейско ниво в общественото ни строителство.
Луксозният ваканционен комплекс „Хармони Сюитс Монте Карло“ също влиза в надпреварата за Строителните Оскари с изобилие от изящество в дизайна и качество на строителството. Дизайнът на комплекса е вдъхновен от величествения стил на Монте Карло, съчетаващ всичко необходимо за комфортен и незабравим престой. Намира се в уютната и тиха част на Слънчев бряг, само на 400 метра от плажа.
Курортът Хисаря ще бъде представен в конкурса от луксозния Sana Spa Hotel – целогодишен четиризвезден СПА хотел, разположен в обявения за „Най–зелен град на България“.
Комплексът се намира до градския парк, както и до римската стена от времето на античен Диоклецианополис, която по своята запазеност и архитектура се нарежда сред първите археологически обекти в Европа. Две трети от терена на хотела са заети от богато озеленена градина, в която са разположени изгрище за тенис, волейбол и мини футбол, външен сезонен минерален басейн с плажна част, обезопасена детска площадка, хидромасажно джакузи с гореща минерална вода и шезлонг- зона към него.
Конкурсът е организиран за шеста поредна година от агенция ВИП Комюникейшън.
Събитието ще популяризира инициативата на PR-агенция ВИП Комюникейшън за подпомагане на социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Под патронажа на Ротари Клуб Самоков и ERP България.

Сподели тази статия
От Secret.bg
Follow:
Материалът е написан от репортер на Secret.bg