Началото на сезона е разочароващо за Григор Димитров, който отпадна рано на турнирите в Доха и Дубай, но най-добрият български тенисист все пак ще запомни тазгодишния си престой в Близкия изток с нещо положително. Първата ни ракета отново демонстрира своите качества като модел, като участва във фотосесия за арабското издание на списание „CEO Weekly“.
ГРИГОР СИ ГО ПОКАЗА, ДОКАТО СНИМА РЕКЛАМА НА БЕЛЬО
„Благодаря ви, CEO Weekly UAE“, написа Димитров в Instagram, където сподели снимки от фотосесията.
Заглавието на материала, посветен на българската звезда, е: „Григор Димитров – тенис иконата, която използва своята платформа, за да вдъхновява“.
След приключването на престоя си в Близкия изток, Димитров вече се намира в Калифорния, където се подготвя за участието си в турнира от сериите “Мастърс” в Индиън Уелс. Тазгодишното издание на BNP Paribas Open ще се проведе от 5 до 16 март.