Остават броени дни до най-дългоочакваната премиера на продукт у нас – този понеделник, 6 септември, ще бъде представен парфюмът INSOMNIA RITUAL.
През 2017 година Insomnia се роди на едно от най-бляскавите събития, правени някога у нас. Парфюмът, който днес владее пазарите в над 70 държави, беше аплодиран от над 1000 гости – представители на бизнеса, медиите и светските среди.
Само година по-късно парфюмът изпревари по продажби всички вносни марки и се наложи като тотален хит не само сред младите, а и сред всички българи.
През 2020 година Insomnia дебютира във Великобритания, а едва три месеца по-късно беше достъпен в цяла Европа.
Бюти и парфюмни ютубъри и блогъри от цял свят се надпреварваха, за да направят най-оригинално ревю на продукта, който се появи на страниците на редица западни издания.
Към днешна дата Insomnia се продава онлайн и в бутици в над 70 страни, в над 500 града по света.
Масово продуктът е определян и оценян като парфюм на годината и най-интересното откритие в парфюмната индустрия – изключително качествен нишов парфюм, при това на достъпна цена.
4 години след премиерата на първия си аромат, марката пуска нов парфюм, като огромна част от произведеното количество е предварително заявено от хиляди клиенти, записали се в бутиците на марката в цялата страна.
Голяма част от производството е предварително поръчана от дистрибутори и бутици от цяла Европа и САЩ.
Новият парфюм отново ще е унисекс, сподели в профила си в социалните мрежи Фавиол Сефери. Парфюмът е създаден от неговите партньори – Сезер Сабах и Светослав Русев
Този път авторите са се постарали не само с аромата, но и с дизайна. Самата бутилка е хромирана, с ръчно изработена капачка.
„Решихме, че най-подходящото име е Ritual, защото този парфюм ще бъде тайният ритуал на всеки, преди да излезе от дома си. Ритуал за сексапил, привлекателност и самоувереност. А и съставките на парфюма отново са изключително специални и редки, използвани от векове в парфюмерията“, разкри пред Secret.bg Фавиол Сефери.
Премиерата на парфюма ще бъде този понеделник на сайта на компанията.
Вижте тази публикация в Instagram.