Със сигурност името на сина на Тони Стораро продава. В края на септември младият изпълнител на „Хит Микс Мюзик“ Джулиано промотира второто си парче. То е озаглавено „Убийца на сърца“ и е гледано над 180 000 пъти в канала на фирмата на YouTube.
17 дни по-късно в друг канал същата песен бива публикувана, но представена като парче на Фики. Вместо видео, парчето е придружено от слайдшоу с кадри на изпълнителя на „Пайнер“.
Много от феновете попадат в сянката на заблудата и наистина приемат предоставеното за чиста монета и сипят суперлативи в коментарите.
По-интересното е, че вторият вариант е гледан над 362 000 пъти, което е двойно повече, видя Secret.bg.
Тук е моментът, в който да поясним, че между двамата изпълнители има нечувана физическа и гласова прилика.
Така Фикрет направи огромна услуга на младия си колега и то без да е направил абсолютно нищо. Найс, а?