ЦИРК: РАЗОЧАРОВАНИ РЕКЛАМОДАТЕЛИ СЕ ОТТЕГЛИХА ОТ „БИГ БРАДЪР“ EXCLUSIVE Издънки by secret.bg - 11.10.20240 Казанлъшка фирма, която е производител на луксозни хавлиени изделия, се отказа от своето продуктово позициониране в риалити формата „Биг Брадър“ 2024. Това става ясно от публикувано съобщение на 9.10.2024 г в страницата на производителя, в социалната мрежа фейсбук, пише ХотНюз. Ето какво гласи и официално становище на “Шамбала Текстил” ЕООД по отношение на бранда СУХО, участващ с продукти в риалитито: ЕТО Я ЦЕЛУВКАТА МЕЖДУ ЕНРИКЕ ИГЛЕСИАС И ИВОН ОТ „БИГ БРАДЪР“ „Скъпи клиенти и последователи,С голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участници в Big Brother 2024.За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение.Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме.CYXO категорично не иска да бъде идентифициран с такъв тип съдържание и ще предприемем незабавни действия, като се свържем с NOVA TV с цел прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.Благодарим ви за доверието и разбирането. Ще продължим да работим заедно с вас, нашите клиенти, за да изграждаме заедно една по-етична и стойностна комуникация и бизнес среда.“ „БИГ БРАДЪР“ СЧУПИ РЕЙТИНГИТЕ С ПЪРВИЯ ЕПИЗОД Новият сезон на „Биг Брадър“ започна на 8-ми октомври с влизането на 16 участници, които нескрито демонстрираха ексцентричността си.