Феновете на сериала „Игра на калмари“, превърнал се светкавично и заслужено в тотален хит, имат повод за наздравици! Макар първоначалният план да не включва сезон №2, то такъв вече се крои.
„Има толкова много натиск, толкова много изисквания и толкова много любов. Чувствам, че нямаме избор и трябва да направим втори сезон. Така че – да, такъв ще има. В момента е в главата ми, но е твърде рано да кажа кога и как ще се осъществи“, заяви Хванг Донг-хюк, който е създател, сценарист и режисьор на проекта.
ЗАЩО СВЕТЪТ ПОЛУДЯ ПО „ИГРА НА КАЛМАРИ“
Донг-хюк даде заявка, че приключението на главния герой и единствен оцелял Ги-хун тепърва започва. Тъй като продължението не е било предвидено, сценаристът ще черпи идеи от почитателите на продукцията на Netflix.
„Понеже толкова много хора по целия свят се влюбиха в първи сезон, те ме заливат с идеи за посоката на втори. Всъщност ще извлека от техните идеи. Гледам на цялата тази любов като на голяма кутия с вдъхновение, от която мога да черпя сили за предстоящата работа“, допълни той.
УИ ХА-ДЖУН – ПОЛИЦАЯТ В „SQUID GAME“, ПО КОЙТО СВЕТЪТ ПОЛУДЯ
Ако създателят на историята изпълни заръката си и последва насоките на телеманиаците, това означава, че Ги-хун ще се включи отново в смъртоносната игра и ще се опита да спре организаторите веднъж и завинаги.
Припомняме, че сюжетът на първи сезон се върти около 456 души, които се озовават на самотен остров и трябва да се състезават в детски игри за голяма сума пари. Загубата и неподчинението водят до моментална смърт. Не е толкова жестоко, колкото звучи, тъй като втората реколта играчи напълно осъзнато се впускат в кървави битки с желанието да грабнат няколко милиона. Ключови са човешките взаимоотношения, изготвянето на стратегии и това докъде би стигнал човек, за да оцелее. Засегната е и опозицията бедни-богати, като вторите са „ВИП гости“, които залагат на играчите и гледат смъртта им за забавление, отбелязва Монитор.
За по-малко от месец време в стрийминг платформата Netflix „Игра на калмари“ надмина успеха на „Бриджъртън“. С гледаемост от 111 милиона домакинства, кървавата игра се превърна в най-успешния сериал на компанията.