Вманиачените фенки на Григор Димитров още въздишат възбудено, след като наскоро плейбоят на световния тенис се снима само по гащи за реклама на един от своите спонсори. Григор се нащрака полугол в реклама за най-новата колекция бельо на популярната в тениса марка „Лакост“. Гришо е склонил да си развява пакета срещу 2,7 милиона долара.
Толкова възлиза цялата сума по рекламния договор на хасковлията. Нашият подписа миналата есен за три години с френската марка, носеща името на легендарния тенинист Рене Лакост. Това прави по 900 000 долара годишно в сметката на тениниста.
За да си заработи парите, наскоро Гришо се разпищоли само по долни гащи. Отделно в социалната мрежа си публикува няколко синмки от фотосесията. Очаквано сред женската част никой не обърна внимание чии гащи рекламира Григор, за сметка на очертания му пакет ип лочките, по които припадат от девойки до лачени каки.
Говори се,ч е майка му Мария се червила доста в Хасково заради разголените снимки, които започнаха още от времето, когато имаше връзка с влашката сексмобба Мадалина Геня, пише „Уикенд“.
ГРИГОР СИ ГО ПОКАЗА, ДОКАТО СНИМА РЕКЛАМА НА БЕЛЬО
След като отмина пушилката около мъжкото достойнство на Григор, миналата седмица екип на „Лакост“дойде на крака при тенисиста в родния му град Хасково. Спонсорите му заснеха мястото, откъдето той е тръгнал за тениса с идеята още повече да го популяризират пред света.
Работата е там, че Гришо се явява трета цигулка като лице на „Лакост“. Номер 1 е сърбинът Новак Джокович, който получава по 10 милиона годишно от френската марка, а след него се нарежда Даниил Медведев.
Гришо е много далеч от тях като приходи, но ако продължава с добрата си форма и се задържи в топ 10, сумата по договора ще набъбне до 4 милиона долара.
Преди да стане лице на „Лакост“, Гришо скъса с друг спортен гигант „Найк“ след близо десетилетие партньорство, от което намаза милиони долари.